O Mistrzostwach

O Mistrzostwach

Już po raz trzeci Automobilklub Tarnowski dostąpił zaszczytu zorganizowania Rundy Mistrzostw Polski Pojazdów Zabytkowych. Tegoroczna impreza odbędzie się w dniach 14-17 czerwca br.
Zmagania zawodników rozpoczną się w piątkowy poranek na Tarnowskiej „Kapłanówce”, gdzie odbędzie się oficjalne rozpoczęcie rajdu oraz próba sportowa.
W południe zawodnicy zawitają pod Kopalnię Soli w Wieliczce. Nie lada gratką dla uczestników będzie zjazd i zwiedzanie kopalni oraz pamiątkowe zdjęcie na jej tle.
Zmagania zakończymy na rynku w Bochni. W programie przewidziano próby sprawnościowe dla zawodników, konkurs elegancji, występ zespołu muzycznego, gry i konkursy dla odwiedzających oraz atrakcje dla małych dzieci.
Atrakcji nie zabraknie także drugiego dnia. Zawodnicy rozpoczną zmagania na placu w Skrzyszowie i kolejno rynek w Tuchowie i Zakliczynie.
Tego dnia uczestnicy rajdu zagoszczą w Centrum Paderewskiego w Kąśnej Dolnej - ośrodek koncertowy oraz miejsce pamięci I.J.Paderewskiego.
Po powrocie do bazy rajdu, w godzinach wieczornych nastąpi ogłoszenie wyników rajdu, wręczenie pucharów oraz uroczysta kolacja dla uczestników - „Bal Komandorski”.
Wspólnie z partnerami, władzami miast i gmin oraz sponsorami imprezy serdecznie zapraszamy wszystkich zawodników do wzięcia udziału w III Rundzie MPPZ a kibiców zapraszamy na trasy rajdu w celu gorącego dopingu i dobrej zabawy.
 
 

Start Rajdu

Powitanie zawodników, badanie techniczne pojazdów.

14 Czerwca 2018

 

15 Czerwca 2018

1-szy dzień Rajdu

Oficjalne rozpoczęcie rajdu na placu „Kapłanówka”. Próba sportowa na Placu "Uzbornia". Zwiedzanie Kopalni Soli w Bochni oraz pamiątkowe zdjęcia. Próba sportowa, próby techniki jazdy, konkurs elegancji, pokazy i atrakcje na rynku w Bochni.

 

2-gi dzień Rajdu

Próba sportowa w Skrzyszowie. Próba oceny techniki jazdy, konkurs elegancji na rynku w Tuchowie. Zwiedzanie i koncert w Centrum Paderewskiego w Kąśnej Dolnej. Konkurs elegancji i próba sportowa na zamkniętym odcinku drogi w Zakliczynie.

16 Czerwca 2018

 
 

Meta rajdu

Powrót do bazy rajdu, ogłoszenie wyników, bal komandorski.

Władze rajdu

  • Komandor: Filip Marciniec
  • V-ce Komandor: Sylwia Sroka

Udział w rajdzie

W rajdzie mogą brać udział załogi startujące w pojazdach zabytkowych o wysokim stopniu oryginalności, wyprodukowanych do 31.12.1987r., zachowanych i utrzymanych w warunkach historycznie właściwych, znajdujących się w posiadaniu osoby lub organizacji, która go konserwuje ze względu na wartość techniczną i historyczną, a nie jako środek codziennego transportu. Do Rajdu zostaną dopuszczone wyłącznie załogi w pojazdach mających ważne ubezpieczenie OC i NW, oraz aktualny przegląd techniczny. W ramach klasy Youngtimer do rajdu mogą zostać dopuszczone pojazdy wyprodukowane od 01.01.1988r. do 31.12.1992r. Zawodnicy tej grupy nie są klasyfikowani w klasyfikacji MPPZ. Klasyfikacja jest prowadzona wyłącznie w grupie.

Koszty

Koszt wpisowego wraz ze świadczeniami został ustalony w wysokości:
  • Kierowca + pilot (zrzeszeni w PZM) 1150 zł
  • Kierowca + pilot (nie zrzeszeni w PZM) 1350 zł
  • Osoba towarzysząca 750 zł
  • Kierowca (załoga jednoosobowa zrzeszona w PZM) 850 zł
  • Kierowca (załoga jednoosobowa nie zrzeszona w PZM) 950 zł
Udział w rajdzie bez świadczeń dodatkowych zgodnie z regulaminem GKPZ ZG PZM:
  • załoga zrzeszona w klubie należącym do PZM - 150 zł
  • załoga nie zrzeszona w klubie należącym do PZM - 300 zł
Zaliczkę dla uczestników pokrywających koszt wpisowego wraz ze świadczeniami dodatkowymi w kwocie 500 zł należy przesłać wraz ze zgłoszeniem do dnia 31 maja 2018r.
Nr rachunku do wpłat: ING Bank Śląski - 37 1050 1722 1000 0090 3150 4377
Tytuł przelewu: III runda MPPZ 2018 - rajd pojazdów zabytkowych + imię i nazwisko
Zaliczka stanowi formę zgłoszenia w rajdzie.

Potwierdzenie wykonania przelewu prosimy przesłać na adres biuro@automobilklubtarnowski.pl
Istnieje możliwość uiszczenia całej opłaty za rajd poprzez przelew na podany powyżej nr. konta.

Zapewniamy

W ramach wpisowego organizator zapewnia:

• wyżywienie w dniach: 14 czerwca 2018r. - kolacja,
• 15 – 16 czerwca 2018r. pełne wyżywienie i Bal Komandorski,
• 14,15,16 czerwca 2017r. – śniadanie
• noclegi w pokojach 1 i 2 osobowych,
• upominki od sponsorów
• materiały reklamowe,
• parking strzeżony,
• nagrody,
• słoneczną pogodę, niezliczone niespodzianki i szampańską atmosferę…

Plan rajdu

Szczegółowy plan i harmonogram rajdu zostanie opublikowany w najbliższym czasie po zatwierdzeniu przez Zarząd Automobilklubu Tarnowskiego. Zachęcamy do śledzenia zmian i aktualności dotyczącej III rundy MPPZ 2018.
Serdecznie zapraszamy do udziału w rajdzie!

Baza Rajdu

Hotel Cristal Park ul.Traugutta 5, 33-101 Tarnów

Partnerzy MPPZ 2018